˙·٠•●♥little-miss-story ♥●•٠·˙ ·
.ZettyZahira.
*ForeverYoung*
*comel|pemalu|lemahlembut|sopansantun*

| Twitter | Facebook | Instagram |

.CHAT HERE.






kek kopi ke coklat ????
Saturday, April 30, 2011 | 10:40 PM | 110 comments
hahahahah!
kite mulekan dgn ketawe yee .
asl teringat cite ni je rase lawak , bengang , malu , geram ,, sume adeee ..
BERMULENYE KISAH~
Tayibbb~
Tersebutlah kisah sebijik kek yg dihasilkan oleh tuannnye yg cntek .
Cantek ke ?
hoho .
excited la wat kek first pkai air tgn sendiri .
siap hias ,, wlauponn x lawa .
ape aku kesah .
janji bukan aq yg mkn .
bhahahah .
alaaarr ,, t masok perott kuar jugak kn .
wat kek ni bersame2 kakaq BLUP₂ .
tgok lah hasilnye~






 kek oh kek~
sabo jelah aku wat kau kan .
org kate kek ni ikut mud~
lau kite sdeyh or mrh t kek nye x jadik .
so , ko kne phm kek , aku wat kau dgn pnohh kasih syg .
plak 2 nk bg kat seseorang kne lah wat dgn pnoh kseh syg .
ni lah hasilnye 


pas aq bg kek ni kat org 2 .
si dye ponn ckpla ,
  • A : tq bg kek 2 , sedapp . sy da bg mk , abah , adek , ank  sedare , sume la mkn .
  • AKU : aikk , x pahit ke ???
  • A : x la , sedapp je , dah tggl suku je dlm icebox 2 .
  • AKU : ish awk ni , kn da ckp awl2 pahit , jgn la bg kat mk rase , kn sye da malu .
  • A : eh x la , x pahit tp kek 2 rase kopi la , kek kopi ea ?
  • AKU : errkk ?!!! bukan la kek coklat 2 . pahit 2 , 2 yg rase lain .
  • A : eh x la . oke lah , mane ade pahit .
  • AKU : (jage hati la 2 , pahit ckp jelah)
*bengang sehh aku , dok bg mak rase np yank ??? adess !!






OldPost♥ | NewPost♥