˙·٠•●♥little-miss-story ♥●•٠·˙ ·
.ZettyZahira.
*ForeverYoung*
*comel|pemalu|lemahlembut|sopansantun*

| Twitter | Facebook | Instagram |

.CHAT HERE.






˙·٠•●♥MANCHESTER CITY to the victory ♥●•٠·˙
Monday, May 14, 2012 | 1:28 PM | 010 comments


hmm . k arini nk cite sal kemenangan man city 
okey ramai ckp die hard fans mc ni hipokrit .
time dlu takde sebok2 , bile dah menang sume nk sokong MC.
k , aku bukan die hard fans dyorang pon .
aku dlu x amek taw langsung sal bola2 ni .
start aku minat si DAVID SILVA ni .
starting tu lahh aku sokong MC .
aku ta penah sokong mane2 pon weii .
tapi aku sokong team silva . bhahaha .
ta kesah la nk ckp ape . 
BPL cup milik MAN CITY .
hmm. mule2 dah cuak dah bile jaringan dah same 
pergghh , mmg da panas ati lahhh .
pulakk tu boleh bulak si QPR ni dah due goal , si mackie lee ni , spoil .
haha .
pulakk tu ade lak gaduh . si barton ta gune . 
berani dye ehh kacau team team balak aku . haha 
puiii !!

pergh da 90 minit , still 2-1 . 
cityzens da senyap , ade yg nanges , ade yg siap pijak2 scarf ? ehh scarf ke ha mendealah tah yg kt leher tuu . bhahahah .



hmm fans2 MU da ntar2 msej ngalan :

A : kalahhh la MC

B: MC sapu sampah jelah

C: MC loserrr 

jhat betul .
aku reply rilex2 je 

'steady2 , malas nk belagak , kang kalah malu kann'

hmm , aku ta minat MU sebab bukan sebab dye ta hebat .
hebat mmg hebat .
sbb mlut fans2 dye yg blagak lagi lee aku mencikk kat MU .
bhahaha . dah le mmg x brape nk minat .
sanggup sokong team yg lawan ngn MU wlaupon ta hebat mane :)
bagi can ke ? hmm ta kesah la . da dpt pon .
sat g bile tambah mase 5 minit , peerggh si edin dzeko goaall . 
gampang ! gampang !

ni goal first si zabaleta yg sumbaakk naa . hee :-)

sat g x sume bersorak sebab x smpai seminit lagi si aguero goal lagi stu .
perggghh ! mau x menjerit aku .
satu etihad tu dah mcm ape huru hare .
perhh sape x sukeee kan . lame da x mng . :)

fans mu jgn nanges tau :)



nilahh antare saat2 kegembiraan dyorg :)








dan yg paling penting saye tetap sayang awk,
 DAVID SILVA . hew3 .

omeyynyeee awak ! :-)

jgn gaduh2 eh , due2 aku syg . kui3 . :-)





OldPost♥ | NewPost♥