˙·٠•●♥little-miss-story ♥●•٠·˙ ·
.ZettyZahira.
*ForeverYoung*
*comel|pemalu|lemahlembut|sopansantun*

| Twitter | Facebook | Instagram |

.CHAT HERE.






ANGAH ♥
Tuesday, October 23, 2012 | 10:42 PM | 010 comments
hmm x taw nk cte ape .
lame x update blog ni .
okey lah aku cite something k .
aku dapat ni dpd mbe aku sendiri .
it is fact about second child in siblings .
lets find out the truth :)

Siapa ANAK KE-2 dalam family meh sini baca fakta ini!!!!!!!!!!

ANAK MANJA EMAK ♥
sebab apa-apa pun mesti dia akan diutamakan oleh ibu. ^^

ANAK DEGIL
Anak kedua dikatakan lebih
degil, keras kepala dan tidak mendengar kata. semua dia aje yg betul.dlm ramai-ramai adik beradik dia aje yg KETEGAQ.kemahuan dia
kuat.kalau buat sesuatu sungguh-sungguh.kalau tak nak tu, tak nak lah
jawabnya, boleh dipuju
k tapi
selalunya tak berapa jalan.

TAK PANDAI PUJUK
memang anak no 2 ni dia tak
pandai pujuk makwe or pakwe dia. (ciannn)

BERCINTA
dia kalau bercinta, sangat setia.sanggup berkorban. :D

HITAM / PUTIH
Apa yg dikatakan semua dipegang.kalau
hitam, hitam lah kalau putih, putih lah.degil tak boleh toleransi.

HATI
Anak no 2 ni juga nampak aje
keras.tp hati dia lembut.SATU lagi pe'el dia.dia tak boleh ditegur.

BERDIKARI
Very independent.memang betul.tp kalau terlebih
independent pun payah.mudah bergaul.very take care.

ARAHAN
Anak no 2 ni juga dia payah nk terima arahan.dia lebih suka buat hal sendiri pendek kata tak boleh kerja ngan orang.

PEMAAF & CARING
tidak dinafikan anak no 2 ni pun
pemaaf dan caring.TAPI awas jangan bagi diorang marah kalau diorang marah faham saje lah.

PAKAIAN
Nak semua up to date.semua nak kemas.



semue aku setuju . tapi satu aku x setuju . im not anak manja emak . im anak manje AYAH . hikhik

 gambar sekadar hiasan . takde kene mngena dgn yang hidup atau yang telah meninggal dunia :)













OldPost♥ | NewPost♥