˙·٠•●♥little-miss-story ♥●•٠·˙ ·
.ZettyZahira.
*ForeverYoung*
*comel|pemalu|lemahlembut|sopansantun*

| Twitter | Facebook | Instagram |

.CHAT HERE.






makanan oh makanan
Monday, November 5, 2012 | 2:39 AM | 010 comments
hey :)
ha korang nak taw dalam dunia ni memang banyak jenis makanan .
ade yang sedap , x sedap , jijik dan sebagainye .
kadang-kadang pada sesetengah orang sushi tu sedap .
ade sesetengah orang pulak cakap sushi tak sedap .
ha tu le pendapat orang . lain orang lain citarasa :)

ha ni meh aku nak tnjuk makanan-makanan yang agak pelik dan agak menjijikkan pada aku .

janin tikus . eeeuuw

telur itik yang dah mula nak jadik itik 

cocktail cicak 


sosej ular 

anjing BBQ

sate cicak

kepale ular 

sosej otak 

kepala buaya

katak goreng 


gelikan ? eeuuw mcm mane lah ade orang boleh makan ni semua .
banyak lagi makanan pelik-pelik kat luar sana tu .
sedap x sedap entahlahh .
kalau berani try r rasa . kui3 
haramm naa .
okey la bai :)









OldPost♥ | NewPost♥